Ghout dan arthritis

En Razali, Kajang

Masalah: Ghout dan arthritis


SEBELUM- Saya diserang ghout dan arthritis sejak 2005. Sejak itu saya sering mendapatkan ubat tahan sakit atas nasihat doktor. Namun serangan yang kronik pada bulan Mei 2007 mengakibatkan saya menggunakan tongkat dan tidak mampu berjalan serta tidak mampu mendirikan solat seperti biasa. Saya juga tidak bermaya. Saya hampir lumpuh sepenuhnya. Ini mengakibatkan saya mengalami tekanan perasaan yang mendalam. Hampir 9 bulan saya tidak dapat hadir bertugas. 


SELEPAS- Namun, pada Ogos 2007 setelah hanya seminggu menggunakan Qaseh Kekanda, saya kini mampu berdiri dan berjalan tanpa bantuan tongkat, solat seperti biasa dan lebih bertenaga dari sebelum ini. Saya amat bersyukur kepadaNya kerana dipertemukan dengan Qaseh Gold;

No comments:

Post a Comment