Masalah : Hepatitis B

Pengakuan peribadi pengguna Jus Qaseh, Pn Nor Azuana, Kajang


Masalah: Diserang Hepatitis B, hati & tubuh membengkak, mata & kulit kekuningan, pendarahan semasa hamil & kedudukan uri rendah yang serius.

SEBELUM- Sejak Awal kehamilan September 2007 saya mengalami pendarahan. Pada Disember 2007 pendarahan tersebut semakin banyak yang mengakibatkan saya ditahan di wad berulangkali pada minggu ke 25, 26 dan 27 kehamilan. Uri saya juga disahkan berada pada tahap rendah yang boleh mendatangkan mudarat kepada saya dan kandungan.

SELEPAS- Sejak minggu ke 27 kehamilan pada Januari 2008 saya mengamalkan Qaseh Adinda. Selepas 1 hari, pendarahan telah berhenti serta merta! Saya dibenarkan pulang selang beberapa hari pemerhatian. Dalam tempoh hampir 3 minggu, kedudukan uri saya juga disahkan doktor telah berada pada posisi yang baik dan selamat kepada kandungan.

Alhamdulillah.. kini virus Hepatitis B tidak lagi aktif, hati saya telah pulih, tubuh tidak lagi membengkak, mata dan kulit saya tidak lagi kekuningan, tiada lagi pendarahan dan saya dapat merasakan tubuh saya lebih sihat dan cergas untuk menunaikan ibadah dan tanggungjawab seharian. Alhamdulillah pada April 2008 yang lalu, saya bersalin TANPA PEMBEDAHAN! Saya amat mengesyorkan Qaseh sebagai pilihan nombor satu keluarga untuk anda dan keluarga serta kenalan anda.

No comments:

Post a Comment